GROEISTUIPEN
De logistieke dienstverlening groeit en ontwikkelt zich snel. Veel logistieke dienstverleners staan voor grote uitdagingen. Sterke groei van het sterk wisselende volume, gepaard met moeilijk(er) te werven, goed personeel vraagt om anders werken. Harder werken leidt tot meer fouten, slimmer werken tot meer productiviteit van mens en middelen. Maar hoe ga je op de meest effectieve manier met die groeistuipen om?
ONS AANBOD
Vanuit onze expertise, onderscheidend vermogen en praktijkervaring, ondersteunen wij u graag bij het opzetten en realiseren van een intensief verbeterprogramma om uw klantwaarde te maximaliseren, tot optimale bedrijfsvoering te komen, en tot een cultuur te komen waarin de bedrijfsprocessen continu verder verbeterd worden.
HARDE ÉN ZACHTE RESULTATEN
Het verbeterprogramma zal sterk bijdragen aan de harde, meetbare doelen die op uw bordje liggen, zoals:
- hogere klanttevredenheid, minder klachten
- meer in 1x goed verzenden, minder retour door fouten
- hogere inbound-, pick-, pack-, retourstroomproductiviteit
- meer volumeflexibiliteit met behoud van productiviteit
- efficiënte indeling van magazijn, flow in processen
- etc.
Maar nét zo belangrijk zijn de “zachte” resultaten van het verbeterprogramma, zoals:
- bewustwording van eigen gedrag, meer betrokken personeel
- ontwikkeling van inspirerend leiderschap
- betere samenwerking in teams
- ontstaan van een continu verbetercultuur
- minder ziekteverzuim, minder verloop
- etc.